Dodaj do schowka Usuń z schowka

W jaki sposób powinnam dokumentować zajęcia rewalidacyjne?

Czy i w jaki sposób należy dokumentować pracę z uczniem upośledzonym w stopniu lekkim, a dokładniej jak dokumentować zajęcia rewalidacyjne?

Małgorzata Łoskot
Małgorzata Łoskot
Ekspert w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Poznań, 24 maja 2014 roku
INTERPRETACJA PRAWNA

Zajęcia rewalidacyjne dokumentuje się w dzienniku zajęć rewalidacyjnych, do którego wpisuje się:

  • w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona uczniów,
  • indywidualny program pracy z uczniem lub w przypadku zajęć grupowych – program pracy grupy,
  • tematy przeprowadzonych zajęć,
  • ocenę postępów,
  • wnioski do pracy,
  • frekwencję uczniów.

Natomiast informacja o organizacji zajęć rewalidacyjnych powinna być zawarta w tzw. IPET, czyli w indywidualnym programie edukacyjno-terapeutycznym.

z poważaniem
Małgorzata Łoskot
Małgorzata Łoskot
NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?
Zadaj pytanie
Zapytaj eksperta. Uzyskaj opinię
prawną lub dokumentację. Bezpłatnie.
KOMENTARZE
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - skomentuj.
KONSULTACJA Z EKSPERTEM

OCENA PORADY

OCENA
PORADY
5
.00

Wyszukaj