Proszę o podanie procedur przejęcia dokumentacji i majątku likwidowanego Gimnazjum, które zostało włączone do Szkoły Podstawowej z dniem 1 września 2017 r. Proszę o przykład protokołów zdawczo - odbiorczych i wykaz dokumentacji.
Proszę o podanie procedur przejęcia dokumentacji i majątku likwidowanego Gimnazjum, które zostało włączone do Szkoły Podstawowej z dniem 1 września 2017 r. Proszę o przykład protokołów zdawczo - odbiorczych i wykaz dokumentacji.
Przepisy nie regulują przekazania do szkoły podstawowej włączanego gimnazjum. W zasadzie procedurę postępowania powinien ustalić organ prowadzący (w zależności od sytuacji konkretnych szkół). Przekazanie każdego składnika majątku szkoły powinna poprzedzić jego inwentaryzacja, sporządzona – jeżeli to możliwe – na dzień przekazania lub na dzień możliwie jak najbliższy dniu przekazania.
Dyrektor gimnazjum:
Podpisanie protokołu przez dyrektora szkoły podstawowej i dyrektora gimnazjum oraz głównych księgowych obu szkół powinno się odbyć w obecności upoważnionego przedstawiciela organu prowadzącego.